بهبود مستمر و کایزن فرآیندهای بهینه سازی زنجیره تامین هستند. در زنجیره ی تامین به تلاش مستمر و مداوم جهت بهبود خدمات، محصولات و یا فرآیند ها، بهبود مستمر می گویند. این تلاش به صورت بهبود افزایشی در طول زمان معمولا برای محصولات، خدمات و یا فرآیند هایی که به بلوغ یا رشد کافی رسیده اند و یا پیشرفت یک مرحله ای برای محصولات، خدمات و یا فرآیندهای جدید می باشد.

بهبود مستمر به خودی خود می تواند یک بخش جداگانه (اگر سازمان به اندازه کافی بزرگ باشد) با ماموریت (هدف) بهینه سازی جامع انواع سیستم های مدیریتی مثل مدیریت فرآیند کسب و کار، مدیریت کیفیت، مدیرت پروژه، مدیریت برنامه ریزی ها و . باشد.
بازخورد های دریافت شده از کارکنان و یا مشتریان داخل یا خارجی (هر فرآیند تشکیل شده از مراحل مختلف است و خروجی هر فرآیند ورودی فرآیند بعدی می باشد، در نتیجه مشتری داخلی شامل فرآیند هایی است که ورودی خود را از فرآیند های قبلی دریافت می کنند و مشتری خارجی مصرف کننده نهایی می باشد) باید به صورت مستمر و مداوم دریافت و بر اساس معیارهای مشخص سازمان ارزیابی شود.


ادامه مطلب:


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : فرآیند ,مستمر ,بهبود ,دریافت ,مدیریت ,بهبود مستمر ,فرآیند هایی ,محصولات، خدمات ,برای محصولات، ,بهینه سازی ,برای محصولات، خدمات
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پکيج ديواري و زميني صفحه ی شخصی میثم احمدی فراسوی نور Wendy فیلم رایگان free film رژیم roga Jason