طبعاً هیچ مدیری دوست ندارد که کارمندانش در ساعت کاری وقتشان را با مسائل غیر کاری تلف کنند. از آنجایی که رشد و سودآوری کسب و کار مستقیماً با بهره وری کارکنان در محل کار گره خورده است، این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می کند.

چه چیزی باعث می شود که کارمندان در محل کار بهره وری شان پایین باشد؟ و این مشکل چگونه حل می شود؟

در این مقاله به سه مورد از مهم ترین چیزهایی که وقت را تلف می کنند می پردازیم و راه حل هایی برای آنها ارائه می دهیم.



ادامه مطلب:


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Marcus مدرسه ی شاداب مشاور آسان برتر ღღ ღღ مرجع مقالات رسمی سئو ساخت ویلا My life دفتر ازدواج - عقد دائم و عقد موقت نوشته هاي من پاییز تنهایی