یکی از سخت ترین کارهای تمامی مدیران، مواجهه با کارکنان ناکارآمد است. در واقع از مواجهه با این افراد اجتناب کرده و اجازه می دهند این موضوع بیش از حد به طول بیانجامد. این کار باعث بروز نیتی و ناراحتی در دیگر کارکنان که همراستا یا بالاتر از این فرد هستند و یا کارشان متاثر از کار این فرد است می شود و به طور کلی عملکرد تیم را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر مدیران به این موضوع توجه نکنند باعث ایجاد فرهنگ غلط بی مسئولیتی و عملکرد نا مناسب در سازمان می شوند و افراد احساس می کنند که عملکرد خوب و بد تفاوتی در سازمان نداشته و اهمیتی ندارد. در نتیجه همه کارکنان رفته رفته افت کرده و بعد از گذشت مدتی عدم توجه به یک نیروی کارآمد کل سازمان را فلج می کند.


ادامه مطلب:


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود رایگان مجموعه جدیدترین ها دل نوشته های یک دانشجو Nicole دل نوشته های هادی طالب نیری سریال های درحال پخش دانلود موزیک درخواستی حریره بهینه سازی سایت