شناخت بهتر افراد، همکاران، مشتریان و یا حتی بازار، جهت توسعه کسب و کار ضروری است. در مقاله پیش رو پیشنهاد می شود که متخصصان وقت و انرژی بیشتری جهت شناخت بهتر فرهنگ افراد، همکاران و یا مشتریان خارجی خود صرف کنند، تحقیق و مطالعه بر روی افراد خارجی بهترین کمک کننده به مدیرانی که علاقه به توسعه سازمان خود دارند، می باشد و ابزارهای مختلفی در این خصوص ایجاد شده که این مدیران با استفاده از این ابزار می توانند زمینه های بیشتری برای توسعه خود و سازمانشان پیدا کنند.

این مقاله در اولین قدم تحقیقات بازار، به شما روش P.E.S.T.E.L را پیشنهاد می دهد. که مخفف کلمات Political  به معنی ی،  Economic به معنی اقتصادی، Social به معنی اجتماعی، Technology به معنی فنآوری، Environment  به معنی محیط زیست و legal به معنی قانونی می باشند.


ادامه مطلب:


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مشاوره جوان Courtney راه آشپزی نماي کامپوزيت nazakhan فروش فايل Jason همه چیز در مورد سایت های پیش بینی D: شیفت پلاس